Întrebări frecvente

Care este termenul de livrare?

Timpul de livrare este variabil în funcţie de disponibilitatea articolelor și de volumul de comenzi. Transportul poate varia între 2 si 9 zile lucrătoare. În secțiunea Livrarea produselor veți găsi termenul de livrare exact pentru momentul actual.

Cât costă transportul?

Livrarea este gratuită la comenzile de minim 250 lei. La comenzile de până în 250 lei, costul transportului este 19 lei.

Cum pot plăti?

Oferim 2 modalități de plată:

1. Numerar la livrare (Ramburs)

2. Plata cu cardul

Dacă alegi numerar la livrare, vei plăti curierului în momentul în care produsele vor ajunge la tine.

Cum pot plasa o comandă?

Poți plasa comanda fie online, fie ne poți contacta telefonic sau pe rețelele sociale.

Pot modifica o comandă plasată?

Te rugăm să ne contactezi pentru a face modificările necesare.

Doresc să achiziționez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez?

Ne puteți contacta pentru a verifica stocul de produse și materiale.

Pot returna produsele?

Poți să aplici pentru procedura de retur a produselor în maxim 14 zile lucrătoare. Te rugăm să ne contactezi pentru a vă oferi mai multe detalii legate de retur.

Pot să returnez doar o parte din comandă?

Da, te rugăm să ne contactezi pentru a vă oferi mai multe detalii legate de retur.

Realizați accesorii personalizate?

Ne place să creăm produse noi, de aceea îți oferim posibilitatea de personalizare a bijuteriilor. Fie că este vorba de schimbarea elementelor, a sistemului de prindere sau a culorii, scrie-ne și îți vom confecționa un produs unic, special pentru tine.

Pot vedea produsele în persoană?

Știm cât de importantă este probarea accesoriului înainte de marele eveniment. Dacă ești din București, putem stabili o întâlnire pentru a proba accesoriile preferate.

Cum pot afla dimensiunea unui accesoriu?

Ne poți contacta pentru a vă oferi toate informațiile necesare despre produsele Selebry.